Basen sportowy w Czuchowie
Basen sportowy w Czuchowie zrealizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Basen został oficjalnie otwarty 29 października 2010r. przez prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.
Elektroniczny system obsługi klienta (ESOK) wspomaga sprzedaż usług świadczonych na terenie obiektu. Obiekt podzielony jest na kilka stref, w ramach których wykonywane są określone usługi. Klient w kasie otrzymuje transponder zbliżeniowy w formie wygodnego w użytkowaniu "zegarka" na rękę, na którym zapisywane są usługi wykupione przy kasie. Wejście do każdej strefy strzeżone jest przez kołowroty i bramki uchylne, połączone z wyświetlaczem LCD oraz czytnikiem transponderów. Klient za pomocą swojego identyfikatora uzyskuje dostęp jedynie do tych stref, które wykonują usługi, które wykupił wcześniej. Wejście do strefy oznacza uruchomienie procedury naliczającej czas pobytu wewnątrz strefy, co pozwala na dokładne rozliczenie każdego pobytu na obiekcie w ramach każdej z wykupionych usług. Istnieje również możliwość samodzielnego dokupywania kolejnych usług przez klienta bez podchodzenia do kasy, przy użyciu czytników naściennych, tak zakupione usługi dopisywane są do identyfikatora klienta. Przy wyjściu z obiektu klient rozliczany jest z wykorzystanego czasu na każdej z usług i uiszcza ewentualną dopłatę za przekroczony czas oraz za ewentualne dokupione samodzielnie usługi. Dla wygodnej obsługi klientów stałych dostępne są również karnety na wybrane usługi, które zapisywane są na specjalnych kartach zbliżeniowych, na których zapisywany jest aktualny stan rachunku. Na każdej takiej karcie można zapisać wiele usług, co pozwala na dowolną, wygodną sprzedaż i jej kontrolę. Równocześnie, każdy operator obsługujący system, posiada własne konto w systemie, na którym zapisywane są przeprowadzone przez niego operacje, w szczególności sprzedaż biletów i karnetów. To pozwala na indywidualne rozliczanie kasjerów i kontrolę poprawności stanu systemu od strony księgowej i fiskalnej.
W skład kompleksu wchodzą:
- 25m basen sportowy o 6 torach, basen rekreacyjny z atrakcjami, zjeżdżalnia wodna, 2 jacuzzi
- siłownia
- odnowa biologiczna zawierająca solaria, masaże, łaźnię parową i saunę fińską
Realizacja odbyła się w okresie od kwietnia do października 2010r, zakresie firmy MVB wykonano następujące instalacje:
- wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej obejmującej zasilanie obiektu, instalacje wewnętrzne, oświetlenie obiektu, instalację odgromową.
- wykonanie nowego zasilania elektrycznego szkoły znajdującej się w jednym zespole budynków wraz z basenem.
- wykonanie instalacji teletechnicznych: telefonicznej oraz nagłośnienia PA dla całego kompleksu.
- dostawa i instalacja przenośnego elektronicznego systemu pomiaru czasu na zawody pływackie zgodnego z przepisami Światowej Federacji Pływackiej FINA.
- dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu obsługi klienta ESOK
Elektroniczny system obsługi klienta (ESOK) wspomaga sprzedaż usług świadczonych na terenie obiektu. Obiekt podzielony jest na kilka stref, w ramach których wykonywane są określone usługi. Klient w kasie otrzymuje transponder zbliżeniowy w formie wygodnego w użytkowaniu "zegarka" na rękę, na którym zapisywane są usługi wykupione przy kasie. Wejście do każdej strefy strzeżone jest przez kołowroty i bramki uchylne, połączone z wyświetlaczem LCD oraz czytnikiem transponderów. Klient za pomocą swojego identyfikatora uzyskuje dostęp jedynie do tych stref, które wykonują usługi, które wykupił wcześniej. Wejście do strefy oznacza uruchomienie procedury naliczającej czas pobytu wewnątrz strefy, co pozwala na dokładne rozliczenie każdego pobytu na obiekcie w ramach każdej z wykupionych usług. Istnieje również możliwość samodzielnego dokupywania kolejnych usług przez klienta bez podchodzenia do kasy, przy użyciu czytników naściennych, tak zakupione usługi dopisywane są do identyfikatora klienta. Przy wyjściu z obiektu klient rozliczany jest z wykorzystanego czasu na każdej z usług i uiszcza ewentualną dopłatę za przekroczony czas oraz za ewentualne dokupione samodzielnie usługi. Dla wygodnej obsługi klientów stałych dostępne są również karnety na wybrane usługi, które zapisywane są na specjalnych kartach zbliżeniowych, na których zapisywany jest aktualny stan rachunku. Na każdej takiej karcie można zapisać wiele usług, co pozwala na dowolną, wygodną sprzedaż i jej kontrolę. Równocześnie, każdy operator obsługujący system, posiada własne konto w systemie, na którym zapisywane są przeprowadzone przez niego operacje, w szczególności sprzedaż biletów i karnetów. To pozwala na indywidualne rozliczanie kasjerów i kontrolę poprawności stanu systemu od strony księgowej i fiskalnej.